torsdag 23 oktober 2008

häng med en dag på Jobbet!

OBS! Dubbel klicka på kolagen om du vill se dom större!!

Jag åker ut till företag 2 dagar i veckan, Tisdag & Torsdag förmiddag.
Jag tar i mot lite privat kunder hemma på tisdag & torsdagar eftermiddag,
i min lilla massaghörna.
Och dom som kommer dit är mina vänner och bekanta.
Jag är på praktiken måndag, onsdag och fredag.
Det jag har med mig till företag är almanacka, kvittoblock,
Handukar, cd-spelare med lugn musik, Massagebänk, Massageolja, liniment!
Lunch! kl. 11-13.30
Äta i lugn och ro.
Kolla mailen..
Ringa kunder som pratat in på telefonsvararen på morgonen,
och vill boka massagetid.Karin väntar på mig när jag kommer hem! kl. 11.00


Hund promenad på lunchen med hunden Karin! kl.12.30
Dax för eftermiddagens behandlingar.

Jag kommer senare med en dag på praktiken!
Praktiken delar jag med Kamilla (Kamillas fotvårds ateljé)
Vi har väntrum,toalett och kök i hop.
Jag har mitt massagerum.
Och hon sitt fotvårdsrum.

Välkommen!
Ha det gott
Annettes massage
http://www.annettesmassage.se/
070-6032641


Inga kommentarer: