fredag 12 december 2008

Blir galen!


Fixat en fin Julblomma utan för praktiken i dag!

Blir galen!
Jag har hittat Har hittat en sådan rolig bild jag skulle vilja lägga in här.
Det är 2 ekorrar en som masserar den andra... (rörlig bild)
Men när jag lägger upp den på bloggen blir det en stillbild...hmm...
Då ser det ut som dom gör något annat hihi...hm ja ni förstår.
Hur gör jag för att få den rörlig på bloggen har någon något tips.. HJÄLP MIG!

Jobbat 12 dagar i sträck nu pga av Julmarknaden förra veckan. Nu har jag en Helkropp inbokad i morgon förmiddag sedan ska jag vila 1½ dag så skönt!


Ha det gott
Annette

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja snö på jul e ett måste..nu har vi galet mkt snö här..så hoppas den stannar :)
va ske du gö för skoj i helgen då?

krams

Anonym sa...

Stina: Ja det blir nog inte så mycket i helgen! Jobba lite lördag förmiddag. sedan hem till mor och äta lite mat och hämta sonen som sovit hos mormor & Morfar fredag till lördag. Kanske jag oh sonen går på Bio på söndag.

Vad ska du göra i helgen stina?

Ha det gott
Annette