tisdag 30 december 2008

I går besikta jag bilen!

Min bil något skitig dock
I går besiktade jag bilen!


Jag var lite orolig för dragkroken. Men den var det inge fel på.
Men den gick inte igenom hmmm....
Jag önska det var ett annat fel, en var det var.
typ. en bromskiva eller något som man kunde ta på.
Och det bara var och byta.
Men det var alla avgas världen som var fel...
3 var al delses för höga.
ett var för lågt.

Hmm... då måste man göra en fel sökning. Det kan bli dyrt. :(
Kanske Kaj bara känner sig ensam och vill bli om pysslade
Min bil har jag döpt till Kaj av förklarliga själ ;))
Håll tummarna för mig.

I morgon kommer återblickar från året.

Ha det gott
Annette & Kaj (bilen)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack:)
ja jag vart jätte nöjd. de e från www.gojane.com, de har massa billiga skor, å som tur va så slapp jag tullen, den är ju oftast 50% av värdet.
tradera eller sånna sidor ha ja inte våga bestälal från än, men ska nog kika lite på ebay, sett många som fyndat där:)

ha de nice :)

kram

Anonym sa...

nu är jag nyknådad och det var helt underbart!
Ja, jag tycker inte alls att man ska behöva jobba så länge. men det slutar väl med att jag blir en sån som de får slänga ut från jobbet :)

Synd att inte bilen gick igenom, jag har har ingen bil så jag behöver inte bekymmra mig om sånt :)
ha det fint!
kram

Anonym sa...

Hej Annette!
Jasså Kaj hade lite skavanker, trist då...
Samma sak med min bil som inte ens fått ett namn, kanske därför han trilskas. Oxå anmärkningar, måste fixas till 12/1. Bilmeken hade fullt, typiskt.

Så roligt att läsa här & så mkt fina bilder!!
Hoppas allt är bra med er annars!
Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR nu!!!
Kram
Susanne