måndag 19 januari 2009


Hejsan Måndag igen!


Jag har jobbat på praktiken i dag.
I morgon blir det jobba och massera på företag.
Sedan ser jag fram i mot en hund promenad med min vän Lena och Bosse ( Bosse hennes hund)
Min kund Karin och Bosse är bästa vänner hahhah....låter som ett gamalt par.
Lena är hem kommen från 1 månads semester i Usa Florida har säker myyyycket att berätta.
Sedan hem och jobba lite igen!


Denna vecka är fullbokad men det finns fortfarande strötider kvar nästa vecka.

Ha det gott
Annette




1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt med hund ju!!
Så skönt att ha någon att gå med!
Skall skaffa en vovve när vi flyttat till huset! =)

Klart jag har musik på i bilen! ;)
Sitter där o poppar psytrance på högsta volym! ;)
Man blir verkligen på så bra humör av musik man gillar! =D

Hoppas du har en bra dag! =)
Kram Cat!