söndag 25 januari 2009

Vova vovar....
Hon Har Golden tetriver men även varghundar... små rakare hahah...

Snöigt hus i Almunge.,

Susanne med hundar, på ängen nedanför huset.

Susanne med hundar.


Hej i går....
Var jag och hälsa på min väninna Susanne i Uppsala (Almunge)
Det är även mina senaste 3 hundars uppfödare
Vi har blivet goda vänner de senaste 12 åren.
Vi fikade och va på Tuns och shoppade...det är ett atlet klädvaruhus.
Hittade ett par snygga Jeans... jag är lite kräsen när det gäller jeans.
Men provade 9st men 1 par va kanon. Sedan hittade jag ett par billiga Reebok tränings skor i svart...(gillar svarta träning skor.) Man kan liksom ha dom till allt utan att det ser för sportit ut.
Själv klart som vanligt när jag ska till Susanne är det oväder, i detta fall snö oväder.
Men som tur va gick det bra att köra.
Fick en glad överraskning.. tyckte min bil drog lite bensin... så jag kolla den och tank upp den när jag kom hem.
Den drar 0.62 lång körning lång körning. KANON!
En liten tröst när den inte gick igenom besikningen...hmmm....ska lämna in den i dag.
Måste besikta om den senast fredag annars blir det körförbud.
Det funkar inte beroende av den...
Lite kort från Almunge.

Ha det gott
Annette

1 kommentar:

Anonym sa...

ja man ska ju det.. men känns som man e sextio dagen efter :P:P


oj va stora hundarna är..

de eett heltids jobb för henne å ta hand om alla va?

krams