fredag 20 februari 2009



Fredag Morgon!

Fick 2 av bokningar på morgonen pga magsjuka!! hua....
Men jag ska åka till praktiken och börja måla.
Vi ska måla om praktiken... ge den ett ansikts lyft. ;)
Vi har fått en dörr insatt till mitt massage rum (förr va det bara ett draperi se ovan)
Vi ska måla om dom nuvarande gröna väggarna... till väldigt ljus café latte.
Sedan har vi beställt en disk av min kollegas far som är snickra.
Som vi egenhändigt har ritat hur vi vill ha den! ( hoppas han inte fick spader)
Som ska stå i väntrummet..så vi kan boka och ta betalt där!
Sedan blir det Ikea...köpa 2 nya fåtöljer o 2 runda bord är alt är målat och klart.
Alla möbler vi har där ska röda korset hämta...
Förutom ett köksbord vi ska sälja.

ÄR NI INTRESSERAD av köks bordet RING 026-142575 eller 070-6032641
Finns här på bild ovan.

Ha det gott
Annette

1 kommentar:

Proforma sa...

Det var ett tag sedan jag var här, hoppar in och önskar dig trevlig helg!
Roligt att få fräscha upp lite men usch för magsjuka Har klarat mig... peppar, peppar!
Ha det gott!