lördag 7 februari 2009

Lördag!
Varit hos min faster hela dagen,
Fick mat panerad fisk och potatis och rå kost sallad.
Fika med nybakade bullar.
Vi tog en långpromenad med min hund på 1 timme jätte mysigt.
Hon bor på landet.
Men bond kök och härlig ved spis som sprakade, upptänkte först i dag att min faster inte har en riktig spis. hihii.... Hon sa att nä...har aldrig haft det.
Hon har ju alltid vedspisen brinnande..går perfekt att laga mat på den och baka i den...mysigt.
Hon har bott där i 17år och har klarat sig bra. Men mikro har hon. ;)
Jag halv låg i hennes pinnsoffa och mös och pratade.
Kom hem sent...myser i soffan nu ..jag är jätte trött tidig kväll i kväll!

Hoppas ni haft en fin Lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh tack så mycket! :)

jag hoppas det, men samtidigt är det så svårt med jobb och sånt när man är under 18... Då blir det brödsäljning vid Ica :P

Haha ja, usch säg inte så :P fast det är ju sant, tiden går för fort nästan :)

Kram

Anonym sa...

Mysigt med bondkök o så ju! =) Längtar så tills jag o min sambo flyttar. Där finns en sådan vedspis..=) Mysigt som attan!

Usch, hemskt med influensa. =(
Skönt du är bättre iaf! Mitt bryter inte ut helt. Har feber lite då o då och är snuvig o hostig. Blir hellre rejält sjuk ett par dagar så det är över sen, men icke då.

Haha, säker på att du inte låg i min soffa då? =P

Ha en tokfin söndag!
Kram Cat!

Anonym sa...

å drygt att va sjuk.. tur de är över..

japp igår va det partajj.. såseg idag :)

ha en fortsatt bra dag