måndag 15 december 2008

Arbetsskor mm..

Mina arbets skor söta eller hur?
Hejsan
visst är mina arbetsskor söta! (det är birken.)
Vem har sagt att fotriktiga skor måste vara tråkiga? hihi..
Dom är roliga, då det bara fötterna mina kunder ser när jag masserar ;)
I morgon bär det av till Hälsingland till en vän i Ljustal.
sedan på onsdag stannar jag i Bollnäs på väg hem och jobbar lite ( masserar)
Har en liten trogen kundkrets där..och myser med en väninna lite.
Sedan hem onsdag kväll.
Om jag försvinner här i från bloggen.
Men lovar att de kommer mycket foton..
i slutet av veckan, jag tar med mig kameran. :)
Ha en underbar måndag... jag är tillbaka på torsdag!
Ha det gott
Annettes massage

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där!Nu ska jag äntligen lämna ett litet avtryck här hos dej!Det har varit dåligt med tid vid datorn i helgen...Vilken fin sida du har,kul läsning.Tack för dina kommentarer hos mej.

Nu ska jag kika runt lite här och läsa hos dej.

Ha en fin vecka / kram tina=)

Anonym sa...

Men vilka söta skor!
här har det varit lite för varmt idag så nu är det inte mycket snö på träden här heller.

ha det fint!

Anonym sa...

åhh! Vilka söta skor!! Jättefina ju!!

Kul du gillade historierna! ;)

Jaa, ska verkligen se madagaskar 2.. älskar den typen av filmer, de är alltid så sanslöst roliga! =D

Okej! 2 små barn alltså! ;)
Jag har bara min lilla tissebebis på snart 5 år! =D

Ha en underbar resa nu!!
Ta hand om dig så hörs vi på torsdag! =)

Anonym sa...

Underbara skor Annette! Såna vill jag med ha! Ha det så fint & mysigt i Ljusdal & Bollsnäs!
Kram Susanne