onsdag 17 december 2008

Ljustal &Bollnäs

Klicka på bilden blir den större!
På bild Jag och min väninna Anna


Min Gudson & min hund Karin

Hej
Nu är jag hem kommen från min lilla turné i Hälsingland 2 dagar ;)
Först var jag i Ljustal och hälsa på min väninna och min gudson..
Lämna julklappar, födelsedags presenter till min gudson som fyller år den 2 Januari , och tomtar..


Sedan åkte jag till min vän i Bollnäs och jobba (masserade) lite och umgicks och myste..
Hon har en gård på landet med hästar, Hund, stallkatter och 4 barn.
Hon har även tagit hand om hästar som inte haft det så bra.
Enastående tjej som inte ser några hinder i någonting..
Tänk att hinna med allt detta med en man som jobbar borta, och själv jobba heltid på en psykklinik. ;)


Nu är jag tillbaka i stan något trött och sliten.
Efter bil färd, jobb och en sen kväll i går, då det blev mycket tjej snack till sena natt timmen.


Ha det gott
Annette






3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåå där! =)
Härliga bilder!! =)
Skönt att resan gått bra!! =)
Och underbart att det finns så snälla människor som tar hand om utsatta djur!! Riktigt bra tycker jag!

Awwhh..va kul du gillade kläderna! =D
Jag älskar dem, men som du säger..inget man kan ha vid alla tillfällen. Kan ju inte ha dem när jag ska jobba...hehe! =P

Händer det något roligt i helgen då?

Ha en fin kväll!

Anonym sa...

ja viist va d gulligt:)
så sött att han ens kom på iden :)

hoppas du har en bra dag :)

Anonym sa...

Låter som en fin & mysig Norrlandsresa! Härligt med vänner & tjejsnack!
Tänk att Karin är en sån rivig tjej;-)
Herregud att läxa upp en Pitbull, inte illa av en vän liten känslig Golden tik;-) ;-)
Sköt om dig Annette!!
Kram Susanne