lördag 27 december 2008

Fira med min bror med familj

Karin vill du låna min boll.....
Hela familjen samlad nästan..

Förutom Karolina med sambo Micke, och Robin med sambo Sara
Min son och vår hund Karin


Jag & hunden Karin



Min bror med sonen Albin




Hejsan!

I går fredag firade vi jul med bror med familj.

Vi blev 11 st så mysig kväll.

Man undrar som vanligt varför vi inte träffas oftare.

I dag var sonen och jag på Bio NIKO.

Ur söt film som både var sorglig, mycket skratt och spänning.

Handla om en ren som hette Niko.

Som ville träffa sin pappa han aldrig hade träffat.

Hans pappa var en av tomtens renar.

Niko försökte förbrilt lära sig flyga som sin pappa.

Man får följa honom i jakten på att få träffa sin pappa resen får ni se själva.

Rekommenderar den varmt.

Några bilder från går dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju underbart!!! =)
Ska nog ta o se den! Jag gillar tecknade o animerade filmer!! =D

Fina bilder!! =)

Hoppas du har det underbart i soffan.. Ska ta o fixa till lite i lägenheten här, får snart besök!! =)