fredag 26 december 2008

Årets julklapp ??

Spikmatta!!
På bild: Min son på spik matta.
Jag älskar min spikmatta som jag har haft sedan 1 år tillbaka nu!
Jag får lite panik när jag glömmer den på praktiken ;) i bland.
Det är så skönt att ligga på den när man är trott i ryggen efter en dag på massage praktiken.
Jag går själv på massage varannan vecka. men det skönt att som kom pliment ligga på den och lätta på spänningarna för tillfället.
De låter som var och varannan fått den i julklapp i år.
Min kollega och vän Ewa Röjestål (www.helhetspraktiken.se) Sålde slut på alla sina till jul.
Den är så populär så den var slut från leverantören.
Dom kunde inte tillverka den i den takt den varpopulär. Men det kom en stor leverans dagen innan julafton.
Ewa sålde 15st på julmarknaden som vi var på i början av december, och fick 5 beställningar.
Det låter som det är lika över hela Sverige
Min Massage "syster" från Sundavall http://www.lindblomman.se/index.html ) hade samma bekymmer sålde slut till jul, men fick också en leverans dagen innan jul så alla fick sina spikmattor att slå in i paket till jul.
Den nya taggiga julklappen !
God fortsättning!
Annette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag tycker att den verkar superbra! känner stor skillnad redan efter bara tre dagar så det bådar ju verkligen gott.

Jag köpte ju min av Kicki och vet vilken snurr hon haft på försäljningen av dem. Till veckan ska jag dit på massage, ska bli så himla skönt.

Ha en fortsatt fin helg!
kram

Anonym sa...

ja nu e jul frirandet slut, åker till örebro imorogn å ska fira en kompis som fyllt år:)

va d fint på kreta, ? jag skulle å vilja åka te grekland..

ha så bra :)

Anonym sa...

Hej Annette!
Du, jag måste få testa din superba spikmatta!! Vilken urgullig bild på Anton på mattan:)
God fortsättning & kram!
Susanne

Anonym sa...

En sånn har jag letat länge efter till min man. Sak bestämt gå o köpa en sån! Han har alltid så ont i sin rygg, blir väl så när man sitter framför en dumburk dagarna i enda..

Kramis!

Anonym sa...

Ja, det är kanon. Bara att vi inte tagit oss ner o tränat än! ;)

Oh..spännande! Hoppas den är bra! =D
Har inte en aning om vad det är för film.. Aldrig hört namnet..

Hoppas ivf ni har det tokmysigt på bion!!
Vi hörs! ;)