fredag 5 december 2008

Jul Marknad i helgen!
Välkomna!
Prova Energimassage & köp julklappar
Varför inte ett presentkort på Massage till någon som behöver en lugn stund & ta hand om sig!

Det börjar bli kallar i Gävle vilket jag välkomnar!
Se nedan på bilderna så förstår ni nog varför!!
Jag förstår om det regnar på sommaren, då all grönska ska växa och behöver vatten men varför i december?De känns hel onödigt.
Bättre med lite snö så det blir Ljust ute. och mysigt till Jul.
Sedan blir min hund Karin inte lika skitig när man är ute.
Ja, om ni undrar är det en Golden retriver även om man inte kan tro det hahah...
med tanke på färgen.
Hon tog sej ett fint ler bad. Hon var överlyckligt!!
Som alla Golden retriver är när dom får skita ner sig.
Min Vän Lena skratta så hon höll på att storkna. Men de gjorde INTE jag.




Ha en trevlig helg!
Hoppas vi ses på Hedwigs Julmarknad!! :)

Ha det gott
Annettes Massage

Inga kommentarer: