tisdag 30 december 2008

Tillbaka blickar 2008 www.annettesmassage.se

Tillbaka blickar 2008
Obs!! dubbel klicka på kollagen får du se dom större om det är svårt att se bilderna och läsa.
Blev ett långt inlägg. ;)
Började året med något jag aldrig trodde jag skulle göra.
Gå på ridskolla.Det var jätte roligt.
De var Islands hästar, så man hade inte så långt ner till marken om man ramlade av hihihi....Dom 12 gångerna gick fort.
Jobbat har jag också gjort under detta år.
Tillbringat ex antal timmar i detta rum & ute på företag

Kan dubbel klickas för större bild!

Bilderna kan dubbelklicks för större format.

Kollagen kan dubbel klicks för större format.


10års jubileum (har haft min firma i 10år från 1998-2008) Julmarknad 2008 massage & försäljning!
Gott nytt år!
Mitt nyårs löfte!
sluta stressa, stanna upp i vadagen, försöka vara snäll mot mig själv.
och lyssna på kroppen.
Ha det gott
Annette




5 kommentarer:

Anonym sa...

ja precis :) både e ju asiatiska :P

å fina kolage, gillar bilderna från kreta mest, men bilderna från en svensk sommarstuga ser inte helt fel ut heller:P

imorgon ska vi till min syster dricka gott å äta oxfile,hummer m.m.

vad hittar du på imorgon?

Gott nytt år

Anonym sa...

Hallå där!! =D

Borenshult är en del av Motala, jättemysigt med slussar o så.. Sambons plastfar bor där.
Det är inget shoppingcenter! ;)

Åh, vad mysigt med så många katter!
Har de någon hemsida för uppfödningen? =)
Usch vad hemskt det är när nån som verkligen gillar katter blir allergisk. Så orättvist. Varför kan inte djurplågare få allergier istället??
Hoppas det funkade bra igår o att du slapp känna av allergin.

Vad hittas på ikväll då?
Raketskjutande? ;)

Ha nu en underbar nyårsafton!
Gott Nytt År!!!

Anonym sa...

Det var lungt för oss oxå, jag körde iofs inte :) men det var trevligt sällskap, god mat och det räcker långt det!

God forstättning!

kram

Anonym sa...

tack så mkt :)

nyår va toppen, super god mat:) å massa gott att dricka:)

hur hade du det sista dagen på året?


ha de så bra :)

krams

Anonym sa...

Härliga bilder i collagen Annette! Kram
Susanne