torsdag 1 januari 2009

www.annettesmassage.se

Torsdag 2009 01 01 I morgon är det jobb igen 10-16.30 fullbokat redan.
Det ska bli roligt faktiskt Längtar till vardag efter alla helger.
Sedan tycker jag väldigt mycket om mitt jobb. Fortfarande efter 10 år hihi...






Första dagen på nya året!
Och det startar jag med en lugn dag hemma.
I soffan och kolla på filmen,
Det bästa av Björn Gustavssons den ny utkomna!
Han är så roligt. Verkligen i min smak.
Jag skrattar nästan bara jag ser han.
Han är så lik min bror son Mattias också.
Han är också så där spontan rolig,
och han är lik honom till utseende och hur han rör sig.
Men jag har även dammsugit, torka golven, tvättat, rensat kylskåpet.
Varit och handlat, tanka bilen osv.
Så jag har gjort mig förkänt av att,
bara ligga i soffan och skratta åt Björn Gustavsson ett tag!
Tycker jag själv jalla fall hihi...
God fortsättning på er alla!
Ha det gott
Annette

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en fin första januari. Instämmer Björn Gustavsson är verkligen rolig!
God fortsättning på 2009 Annette. Anton & Karin!!!

Kram Susanne

Anonym sa...

Oh!! Tusen tack för länkarna!
Skall kika in hos dem så fort jag hinner!!! =D
Så mysigt med katter ju!

Det är väl underbart att du trivs med ditt jobb! =)
Kan ju inte bli bättre!! ;)

Haha! Björn Gustavsson är riktigt duktig! =D
Kikade du på parlamentet 10 år? =P

Ha en underbar eftermiddag!

Anonym sa...

Visst har du gjort dig förtjänt av lite Björn Gustavsson! Jo men han är rolig! Såg Parlamentet igår...

Ska berätta att jag såg honom en dag på stan och inte bara jag, utan några småtjejer också. Oj, vad de skrek hans namn och skulle krama honom! Stackarn, han blev alldeles generad! Kan inte vara lätt att vara nykänd, detta var alldeles efter Melodifestivalen.

Tack, allt är för övrigt bra, återhämtat mig från nyårsfirande. Nu är det bara trettonhelgen kvar, sedan kan allt återgå till vardag även om den ser lite annorlunda ut för mig framöver!

Det blev långt det här... hehe!

Ha det gott!

Annettes massage sa...

Björn Gustavsson är underbart rolig tycker jag!

Proforma: Hoppas att det löser sig så du får något riktigt bra jobb, välbetalt...och roligt hiih...

Ha det gott
Annette