onsdag 14 januari 2009

Hmmm..satte in fel bild...Nu får jag inte bort den!
orkar inte skriva nytt inlägg,
så ja... den får väll vara kvar då...


Hejsan Onsdag morgon!

Jag jobbar 16-20 i dag fullbokat.
Alltså kunde jag haft sovmorgon.
Men nä...då bokade jag massage tid klockan 8.30.
Hur tänkte jag då....? hihi....
Man får väll somna om på massage bänken.
Massage i 1 timme o 15 min....härligt.


I morgon är jag på företag och masserar.
Sedan ska jag till frissan...bleka min utväxt och färga underhåret mörkt...
härligt att bli ompysslad.
Jag hade alltid mitt underhår mörkt förr, men har inte haft det på 2-3 år men trivdes jätte bra med det. Det händer lite o det ser tjockare ut.
Men fick insperation av stina http://kittygitty.blogg.se/ som brukar skriva inlägg i min blog. Hon är alltid snygg i håret.
O mörk under då länktade jag tillbaka.




Hoppas ni får en härlig onsdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nämen tack va snällt skrivet av dig :) vad glad jag blir:)

oj fastnar d på ryggen.. usch...
nikotinet e värre än man tror.. min smabo snusar oxå.. han försökte sluta förut, men då rökte han på mig istället ..så han börja snusa igen.

fått ett liv.. ? vad är d som fattas?

ha en toppen dag :)


kram

Anonym sa...

fin bild föreessten :)

Anonym sa...

Jag har också mörkt underhår! O precis som du säger..det händer lite..blir lite mer liv i det! =)
Du skulle sett så snygg jag var i håret när jag gjorde det..=P Det ljusa som skulle fortsätta vara ljust blev blått. =O
Haha!! Men det försvann efter någon vecka! =)

Haha! Hoppas du hade det tokbra på massagen o fick sova lite! ;)
Ska nog ta o boka massage jag med! Tjatar jämt på sambon om det, men han får så ont i händerna säger han..hehe! =P

Hoppas det går bra att jobba sen! =)
Jag börjar jobba när du slutar. =(
Ha en fin dag!!