fredag 16 januari 2009

I morgon Lördag!




Hej...jobbat en del..därför inget inlägg!
Varit så trött så jag inte varit in på datorn.
I morgon lördag ska jag o kollegorna..till Dragon gate.
Äta buffé och få en timmes Kina massage.

Så roligt att titta hur andra jobbar. ( när man är massör själv.)
En kund till mig hade varit där, och hon sa att hon hade känt sig som hon hade blivet överkörd av en ångvält...hahah....

Jag rapporterar sedan hur det var.
Här lite bilder...från Dragon gate Jag tar med kameran och knäpper egna i morgon ;)
Ha det gott
Annette

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja färger blir man gladare av :)

å mumsigt med kinabuffe :)
ha en trevlig helg:)

Anonym sa...

vad spännande det lät med Kinesisk massage! ser fram emot att läsa om hur det var.
ha en fin helg!!
kram

Proforma sa...

Så klart att du också ska få massage, inte bara ge till andra! Hoppas bara ångvälten inte kör över dig också... bäst att ät efter massagen... haha!
Ha det så mysigt!

Anonym sa...

Åhh...va avis jag blir..
Behöver en massage.. Får tjata på sambon ikväll när jag slutat jobba! ;)

Jag är så galet trött idag. Men har bara en demo kvar som tur är! =)

Hoppas du får en jättetrevlig dag/kväll!!

Anonym sa...

Hoppas att lördagen var bra på Dragon gate!
kram Sus