söndag 11 januari 2009

Jag och min son satt hundvakt i 9 dagar hos min hunds uppförare För 4 år sedan.
Vi fick gå ut i 2 omgångar när vi var ut med hundarna.
Då vi hade 13 hundar att gå ut med. ;)
11 st Golden retriver och 2 Irländska varghundar.
Häftig bild tycker jag! :)

Söndag igen!


Denna vecka är full bokad med massager.


Helgerna går så fort.
I går va jag till en väninna och firade hennes dotter Märtas dop dag i efterskott.
Hennes hund och min va ute och lekte i 4 timmar på deras gård = skönt en trött hund kom hem!
Sedan åkte med min son till en kompis, Fika lite med hans mamma.
Och åkte sedan till min kompis Pilla där jag blev kvar halva kvällen
Alldeles nyss åkte min son till sin pappa dom skulle gå på bio i dag!
Min väninna L undra om jag ville följa hennes kompis och henne och fika på Waynes café


Lät mysigt!




Hoppas n haft en fin helg vad har ni gjort?

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj va många hundar..haha frän bild:P

tack :) helgen ha vart lugn men bra :) inte gjort så mkt.. :)
du ha haft fullt upp ser ja :P

ha d nice:)

Anonym sa...

Awwh...vilka sötnosar! =)
O riktigt schysst bild! =D

Jodu, helgerna går galet fort.
Jag har jobbat hela helgen. =( segt som bara den, men sånt är livet ibland.
Härligt med fika ju! Det är så mysigt! kanske skulle ta o fika med nån vän jag med snart. Var längesen nu.

Hoppas du har en bra kväll! =)

Anonym sa...

Jo det är massor med snö här nu, riktigt skönt väder också för det var bara 2 plusgrader ute idag. :-)

Inga minus alls, blåste lite dock!:D

Jaha nu hittade jag din blogg, var lite knepigt!:D Blev förvirrad.^^

Anonym sa...

Härlig bild från "dårhuset" menar förstås kennel Roxanne ;-)

Du får vara lite rädd om dig kära du & inte rivstarta så där!

Jag önskar att de fanns lite mer för mig att riva igång med, hoppas på lite mer uppdrag nu.
Sköt om dig!
Kram Susanne