fredag 9 januari 2009


Hejsan
I dag har jag jobbat
Det blev 7 st 30min massager rygg nacke axlar,
och en helkropp 60min.
Började dagen med att sova över...hiihi...
Men på 15min klädde jag mig själv och sonen, gav honom frukost och vi va på väg till skolan... vad säger ni om det? ;))
Fantastiskt tycker jag själv, för det brukar vara knapp med en timme annars.
Jag skulle ställa klockan på 6.30 i går kväll.
Men råkade ställa den på 7.30 hm.... hur tänkte jag då?
Sedan råga på allt, vaknade jag och ställde fram vekar klockan
till vad jag trodde va 6.45 men det blev 7.45.
Min son börjar skolan 8.15.
Men snabb som man är satt vi i bilen och va på väg 8.03 hahah...
Så han kom till skolan i tid.
Så då va man i kapp... ut med hunden, packa lite rena handukar (till massage kunderna)
och till praktiken.
Min första kunden kom 9.30.
I bland lyckas man trotts alla odds
Fortsättningen på dagen har varit lugn och fin.
Satte min son i fotbad på kvällen,
Medans han satt och kolla på Bollebompa och åt popkorn.
Sedan fila vi fötterna, klippte naglar sedan gav jag honom fot massage.
Slutade med att läsa ett kapitel till i Sunes snurriga jul.
Så roliga böcker för både barn och vuxna.
Hoppas ni haft en bra dag, och inte haft en sådan rivstart som mig!
Ha det gott
Annette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa visst är det så! =D helt underbart kul! =P

Shiit, det var inte dåligt.. 15 minuter. =O
Hade jag aldrig klarat! =P

Attans att du bor så långt bort.. Just nu skulle jag behöva rejält med massage. Får tjata på gubben min! ;)

Hoppas du har en trevlig kväll! =)
Kram!

Anonym sa...

SHIT BABE!!! 15 min!!!...Jag är styggt imponerad ;) haha själv hade jag nog aldrig fixat det...och om...sur som ett BIII!!! HAHA xD ...vi hörs om en stund då på vår gemansamma resa till HAGABAJEN :) XoXo

Anonym sa...

den e inte så ny, men verkligen jätte rolig:) den lä du se:) helt klart en av mina favorit filmer:)

kram