söndag 4 januari 2009

Jobba i morgon!

Massaera på praktiken i morgon!Måndag i morgon och jobbet kallar.
Nu kommer verkligheten i kapp igen,
Efter alla helger .
Men ganska skönt ändå.
Tycker om mitt jobb.
Måste rita på en disk till praktiken
Snickaren är på min kollega och mig, han vill ha en ritning på hur den ska se ut.
Så han får komma i gång med den.
Då är det läge att skynda på innan hans lust avtar ..
alla vet ju hur det är med hantverkare hahah.. ;)
Vi ska göra om lite i väntrummet så vi får det mer praktiskt.
Och mysigt.
Hoppas ni har en bra söndag!
Vad gör ni denna söndag då?
Ha det gott
Annette

8 kommentarer:

Anonym sa...

söt bild=)masage skulle sitta fint=)
nu är d minus 25 här så blir ett hett bad!

Anonym sa...

ja usch..hade ätit för lite på dagen tror jag..synden straffar sig själv:P:P
men idag mår jag bra :)
hur mår du idag??

kram

Anonym sa...

Åååh! Vilken otroligt söt bild!! =)

Jodå..jag försöker tänka positivt!! =)
Och, tack vad gulligt av dig..
Känner redan av den positiva energin! ;)
Lite lugnare är jag nu iaf..

Hoppas du har en helt underbar söndagkväll vännen!!

Kram!

Anonym sa...

Jag är faktiskt ledig imorgon och det känns bra. :)

jo, om du har nåt bra recept med grönsaker så tar jag gärna emot det. tycker det är så lätt att köra fast på samma saker hela tiden. Men iofs tänkte jag inte köra helt enligt gi för jag äter pasta, potatis och ris ibland. Hur är det med quinoa?

ha en fortsatt fin söndag!
kram

Anonym sa...

Hallå där!
Vad skoj att du ska bygga om & fixa lite i din praktik. Instämmer i att det bara är att ligga i då man har med hantverkare att göra ;-)
Måste få hälsa på dig & passa på att se hur du har det både hemma & på jobbet!!
Hur är vädret annars i Gävle, här är det fint men jättekallt, uppåt 20 minus på nätterna.
Ha det fint & kram
Sus

Anonym sa...

Hej där gulle dej!Blir så glad för så fina kommentarer som du lämnar!

Nu blev jag inspirerad av det jag läser här hos dej.GI:ade förra året och tappade nästan samma kg som du,men har "lyckats"fylla på med lite nya kilon...=)Nu på onsdag ska jag och maken och dottern ta nya tag när vardagen börjar...så jag fick massor med kämparglöd nu när jag såg ditt inlägg och bilderna!Jättefina bilder på dej!

Ha en fin trettondagsafon!

kram/tina

Anonym sa...

haha nä dammtussarna ligger där d ligger :P
haha:)

ja viist av låten bra :)

nu ska ja kika film å äta grönsaker å dipp..mumma :)

kram

Anonym sa...

Söt bild!
Synd du inte har din praktik här nere, då hade du haft en kund till :)
Ha det gott!