lördag 3 januari 2009

Egen peppning!

Hejsan
Detta kollage har jag gjort för min egen peppning!
Jag började med Gi-mat och ätit det halv hjärtat sedan slutet av Juli.
Är jag bort bjuden eller tex när jag var utomlands så åt jag det jag ville.
Men följer det när jag har vardag!
Jag har gått ner 15kg. trivs jätte bra som jag är nu.
Gjorde detta kollage för att peppe mig själv att hålla denna vikt nu.
De andra bildena ( sedan förr) är juni och juli -08.
De andra är sedan december 5 månader senare,

klick bart kollage.

Hoppas ni får en fin lördag!
Ha det gott
Annette

9 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad duktig du varit!! Har du nåt superbra knep eller recept du vill dela med dig av :)

hoppas sonen roade sig lite själv så du fick slappa :)
jag har varit ute på en promenad i kylan och det var riktigt skönt.
ha en fin lördagkväll!!
kram

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen!! =) Riktigt duktigt ju!

Hade ni det kul på kalaset? =)
Hehe, fick du vilat någe när han började med legot? ;)

Jodå, det gick jättebra med cheferna! =)
Var såå kul att träffa dem igen! =D
Knackade lite dörr och fick in en del namn!

Hoppas du har en trevlig kväll! =)

Annettes massage sa...

Jo man kämpat lite men det gick väldigt lätt. Överaskade lätt facktiskt.Testat viktväktarna förut men tycker inte om att räkna poäng eller prickar är de väll nu.
Sedan gå ut och äta ..då viste man inte hur många poäng det va i allt.
Men Gi är ju inge problem..lätt bara man har grunden. Är man ute och äter är det inge problem.

Stina: du kan gärna få knep och recept.

Ha det gott
Annette

Anonym sa...

nu hittade jag din blogg=)
kul!va duktig du varit=)
hoppas din kväll blir fin;)

Anonym sa...

Härligt! ;)

Hehe..japp! Knacka dörr! =)
Jag ska jobba som Kirbysäljare, om det säger dig någonting! ;)
Och för att komma igång så måste jag få in lite namn.. Därav dörrknackningen..
Sen kommer bokningsavdelningen ringa upp dessa namn vi fått in och boka in demonstration hos dem som vill. Och då åker jag dit, visar upp maskinen och säljer den. Sen får jag namn av dem jag gör demo hos, så någon hemsk dörrknackning behöver jag förhoppningsvis inte göra igen! =P

Åh, pizza...va gott! Nu vart jag sugen!

Oki, härligt med snälla karlar ju!
Hoppas din vän kommer! ;)

Ha en fin kväll!
Kram!!

Anonym sa...

Hej snygging!!

WOW, det var bra gjort.
Du verkar vara ett energiknippe.

Kramar Kicki Lindblomman!

Anonym sa...

men va söta bilder på djuren=)
ha en fin dag här i rättvik har vi 19 minus idag..vet ej om man vill ut;)

Anna (Orka mera) sa...

Bra jobbat verkligen! Grattis!

Anonym sa...

Oj, vad duktig du är. Själv har jag ätit GI ett par år men nu under julen tappade jag kontrollen totalt! Tapparden särskilt på semester och jul så nu har jag för många kg igen... jo-jo du vet!

Jag går alltid ner så långsamt i vikt men det är väl för att jag inte rör på mig tillräckligt.
Nu ska det bli andra bullar av...