tisdag 6 januari 2009

Tisdag


Onsdag i morgon jag jobbar 12.30 till 16.00
Sedan blir det som vanligt.
Denna vecka är fullbokad men nästa vecka finns det strö tider kvar.


Måndag, onsdag, fredag på praktiken
Tisdagar och torsdagar är jag ute på företag.

Jag jobbar 9-17

Jag nås på mobilen säkrast Tisdag och torsdag efter klockan 12.30
Måndag onsdag, Fredag mellan 8-10 & 12-14 eller 16-17

Där i mellan kollar jag telefon svararen mellan kunderna och ringer så fort jag kan.
Så lämna namn och telefon på telefon svararen.
Då jag inte svara i telefonen när jag har behandlingar.

Ha det gott
Annettes massage

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja hade inte heller mkt ledigt..vill ha mer i sommar.men antagligen måste ja väl jobba :(

har iaf stängt söndagr nu på mitt extra jobb.så ledig varje söndag från å med nu :)

Anonym sa...

Njaa...det är sådär med fingret..
har ont och det är 2 köttsår.. =/
Skall nog kolla upp det ja.. vill sätta dit henne helt galet. Hon behöver straffas för att fatta att hon gör fel.
Är inte första gången hon flyger på mig. =/

Vad underbart jobb du verkar ha! Blir avis.. Vill också ha egen firma..

Hoppas du haft en bra dag! =)