fredag 2 januari 2009

Som Hund och katt eller.....??Min hund Charlie som blev 9år och katten vicktor.
Katten Jansson som undrade vad sjutton vi hade släpat hem... Karin 8veckor.

Min gamla hund Charlie och Katten Jansson 6 veckor.


Min Hund Karin och Katten Nisse... ja dom är inte riktigt slug.. någon av dom hahah...

Hejsan

Fredag kväll igen!
Jag jobbade i dag första dagen, sedan jul ledigeten.
Sen ledig i helgen igen. Kanon vecka hahah....
Grattis på födelsedagen i dag
Måns min gudson, och lilla Fia Larsson
och alla andra som fyller år i dag!

Härligt med samverkan mellan katt och hund, som vissa inte tror går i hop.
Här har jag några bilder som visar motsattsen.
Tyvärr har jag ingen katt idag då jag blev super allergisk
var det även som barn med det växte bort trodde jag med det kom tillbaka...
Viktor där i mot bor hos min sons Pappa.
Nisse hos min bror.
Jansson gick bort då hon fick Vingel sjuka=ett virus som sätter sig på balans nerven i hjärnan.
Hon fick somna in då de inte går och bot.
Ha en bra helg!
Vad ska ni göra i helgen då?
Ha det gott
Annette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja, jag lyckades ju tappa en liten provflaska med parfym på badrumsgolvet igårkväll och det är helt omöjligt att få bort lukten. Men nu tror jag det luktar lite mindra iaf :)

Jättefina bilder på hundarna och katterna!! så himla fina.

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Imorgon kan det hända att det blir utgång och så hoppas jag på fint väder så jag kommer iväg på en prommis.

Hur ser din helg ut då?

kram

Anonym sa...

Jaa, har inte hunnit än.. Blev ju restaurangbesök med karln o lite så idag, o nu blir det snart soffan här innan jag ska nana! =)

Vilka underbara bilder!! <3
Hundar och katter kan ju gå jättebra ihop!
Vi har en vän som har hundar, och med dem går vår katt kanon ihop, trots att de ej bor tillsammans! =)
Men är det små hundar så blir vår tisse tokig och skall slå dem.. =/

jaa, lite läskigt är det att träffa cheferna, men samtidigt kul! =D
Var längesen, och är såå nervös för att börja jobba igen.. =P
Får hoppas att det går bra iaf! =D

Hoppas du har det wonderbart i soffan! =D
Sov så gott sen!
Kram!

Anonym sa...

precis..tjejerna tog kontrollen :P


å va söt karin va som valp:)ja blev helt kär:)


mammas mat e aldrig fel:P man blir så sjukt mätt bara :P


krams

Anonym sa...

Hund & katt är precis som du skriver & som man ser på dina fina bilder, en alldeles utmärkt kombination!!

Här blir det en hemmahelg med kids & djur.
Ha det fint & kram
Susanne

Anonym sa...

hihi tack :)
ja gjorde om mallar som fanns på googel :) finna massa olika motiv där :) va riktigt skoj å pyssla :P

hoppas du får din vilja igenom å ta d lungt :P

jag ska ut med en kompis ikväll ja inte träffat på länge jag :) party party :P


krams